הנסיעה בכבישי באר שבע הפכה להיות בשנים האחרונות סיוט תחבורתי – קיצור נתיבים, כיכרות חד-נתיביות, ומספר רכבים מתגבר על הכביש לאור תנופת בנייה רחבה. הנהגים בכבישים הופכים להיות הרבה פחות סבלניים, מה שלעתים מביא ל"תחרות" על קדמת הנתיב בדרכם למחוז חפצם.

כך זה נראה הבוקר (חמישי) בנסיעה בשדרות יגאל ידין לכיוון שכונת נווה זאב:

מקור: קומרודס ישראל Comroads Israel

-

כפי שנראה בסרטון, נהג רכב היונדאי השחור נחוש להיכנס לנתיב כדי להמשיך ישר בכיכר, והנהג המצלם ממשיך בנסיעתו כרגיל ולא נותן לו לעבור. בהמשך נהג היונדאי מאט את נסיעתו כדי שהרכב המצלם לא יוכל לעבור. אבל מי אחראי להיווצרות הסיטואציה הזו? האם אלה הנהגים שנאבקים על הנתיב היחידי שמאפשר להמשיך ישר? או מקבלי ההחלטות שממשיכים לצמצם נתיבים ביודעין למרות הצפיפות המתגברת?